Du er her

19 stasjoner kniver om EM-billetter

I tre uker skal 19 Statoil-stasjoner slåss mot hverandre i en intens salgskonkurranse. Vinnerstasjonen vil klare det som det norske herrelandslaget ikke maktet, nemlig å kvalifisere seg til sommerens fotball-EM i Frankrike.
Av Kjedemagasinet
Publisert 12.04.2016 08:50

Siden i fjor sommer har det vært regionale kvalifiseringsrunder over hele landet. De 19 stasjonene som nå er i finalen har beseiret alle sine lokale konkurrenter i «Sales League», en konkurranse der Statoil-stasjonene skal vise hvem som er dyktigst på salg.

- Det har vært en tøff og tett konkurranse, og det er en stor prestasjon å komme seg helt til finalen. Stasjonene har vist engasjement og iherdig innsats gjennom hele konkurransen, og nå er det bare siste hinder igjen, sier Jeanette Nilsen i Circle K Norge, tidligere kjent som Statoil Fuel & Retail.
Hun har ansvaret for «Sales League» i Norge.

Medarbeiderne på stasjonen som vinner finalen får et betalt opphold i Paris for inntil 15 personer, og får også se EM-kampen mellom Sverige og Irland.
(Pressenytt)

Nøkkelord