500.000 medlemmer på rekordtid

Julas kundeklubb "JulaClub" ble etablert for litt over et år siden. Nå har antall medlemmer passert en halv million, noe som er unikt på så kort tid.

Publisert
– Å få 500.000 medlemmer på bare ett år er utrolig bra. De ansatte har gjort et utrolig arbeid med å verve medlemmer, sier administrerende direktør Per Jacobsen i Jula Norge AS.

- Kanonstart


Fremgangen for JulaClub har ikke gått ubemerket hen. Allerede etter et halvt år, 7. mai i år, ble klubben tildelt prisen "Årets kundeklubb 2012" av en enstemmig jury på den nasjonale gallaen Retail Awards, som hvert år arrangeres i Sverige. I tillegg vant Jula kåringen "Årets kundeklubb på Facebook".

Målet er å bli bransjens beste kundeklubb med flest aktive kunder

– Det er en kanonstart, og vi har bare sett konturene av de mulighetene som kundeklubben kommer til å kunne gi, både for oss og kundene våre. Målet er å bli bransjens beste kundeklubb med flest aktive kunder, sier Per Jacobsen.

Relevant innhold


I forbindelse med at kundeklubben har økt til en halv million medlemmer, utvides JulaCub-organisasjonen for å kunne fortsette utviklingen og skape merverdi for kundene.

–Vi jobber hardt med å fylle lojalitetsprogrammet vårt med relevant innhold som gjør at medlemmene våre vil være aktive. Vi har flere spennende prosjekter som lanseres neste år, sier JulaClub-ansvarlig Sara Hällgren.
Powered by Labrador CMS