FLYTTER INN: StoreFact og daglig leder Jøran Enger (t.v) og daglig leder i Fjeldheim & Partners, Ståle A. Møystad Østhaug, ser frem til å kunne tilby retailkundene enda større innsikt om forbrukernes handlevaner. Foto: Fjeldheim & Partners

Blir strategiske «samboere»

Fjeldheim & Partners styrker retailkompetansen gjennom et strategisk samarbeid med StoreFact.

Publisert

Retailbyrået Fjeldheim & Partners har nå innledet et strategisk samarbeid med StoreFact AS, som er leverandør av digital kundestrømsanalyse.

Jøran Enger, daglig leder i StoreFact, er fornøyd med å være samlokalisert med Fjeldheim & Partners på Vulkan.

– Alt for mange avgjørelser angående konsept- og butikkutvikling baseres på synsing og magefølelse. Med våre erfaringer, verktøy og metoder, får kjede og byrå objektive fakta som beslutningsgrunnlag i arbeidet med optimalisering. Måling er avgjørende for å forstå hva som fungerer og ikke fungerer. Her ved Mathallen sitter vi sammen med et kreativt og strategisk tungt miljø som faktisk lager mange av landets viktigste retailkonsepter. Vi tror at et tettere samarbeid vil være berikende for begge parter, sier han, ifølge en pressemelding.

Også Ståle Møystad Østhaug, daglig leder i Fjeldheim & Partners er begeistret:

– StoreFacts kundestrømsanalyser identifiserer effektive tiltak som bidrar til vekst. Selskapet har spesialisert seg på objektiv og effektiv måling av shopperadferd, og hvordan denne adferden påvirkes i møtet med butikken. StoreFact har ledende analyseteknologi og erfaring fra over 70.000 unike observasjoner fordelt på 150 nasjonale og internasjonale prosjekter. Jeg er sikker på at dette vil være midt i blinken for mange av våre kunder og blir et fint tilskudd til annen toppkompetanse på huset, sier Møystad Østhaug, ifølge pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS