Karl Fredrik Lund tiltrådte nylig som CEO i BrandMaster.

BrandMaster kjøper Tactic

BrandMaster har overtatt alle aksjer i Tactic for å styrke sin posisjon som leverandør av løsninger for marketing- og brand management.

Publisert

Det melder BrandMaster i en pressemelding.

– Content og multi-channel marketing krever konstant utvikling i den stadig voksende Martech-industrien. Det er en glede å kunne presentere dette oppkjøpet som er nok et steg i vårt møte med fremtidige krav innen markedsføringsteknologi, sier Karl Fredrik Lund, som nylig tiltrådte som CEO i BrandMaster.

I ti år har Tactic levert løsninger for å designe, skalere, analyser og optimalisere dynamiske annonser for publisering til ulike kanaler uten hjelp av profesjonelle. Teknologien er tatt i bruk av merkenavn og profesjonelle annonsører rundt omkring i verden.

– BrandMaster passer godt med både vår løsning og kundeportefølje. Deres posisjon og produkter er et utmerket supplement til vår teknologi og vil gi store fordeler til våre eksisterende kunder fremover, sier styreleder i Tactic, Jørgen Aanonsen.

– Behovet og hvordan man lager dynamisk innhold endrer seg i rekordfart og Tactic-plattformen passer godt inn i vår eksisterende produktportefølje. Fremover vil vi utnytte det beste fra begge plattformer og utvikle vårt løsningstilbud videre. Vi skal sørge for at vi er rigget for fremtidige krav med tilbud om en one-stop-løsning innen marketing- og brand management. Tactic muliggjør bruken av målrettet innholdsmarkedsføring for økning av ROI og konverteringer for merkevarer i sanntid, sier Gunnar Larsen, COO i BrandMaster.

Powered by Labrador CMS