FOR BEDRIFTER: Clas Ohlson satser nå mer på bedriftskunder. Foto: Clas Ohlson

Clas Office lanseres i Norge og Sverige

Clas Ohlson fortsetter å vokse. Nå lanseres Clas Office, et nytt konsept som retter seg spesifikt mot bedriftskundemarkedet.

Publisert

Bedriftskunder er ikke noe nytt i Clas Ohlson. Mange engasjerte og lojale bedriftskunder har etterlyst et enkelt kundeprogram tilpasset deres behov. Flere og flere bedrifter ønsker også å handle på nett og å bruke mindre tid på handelen, skriver Clas Ohlson i en pressemelding.


− Vår beste nyhet er at vi vil kunne tilby relevant kommunikasjon for den enkelte bedrift. Vår sortimentsbredde sørger for at vi vil kunne gi gode og målrettede kampanjer med gode produkter til Clas Ohlson-priser. Alle, uansett bransje, skal merke at de får kjenne vår gode service, enten man driver med elektroinstallasjon, barnehagedrift, frisørsalong eller er innkjøpsansvarlig i en typisk kontorbedrift. Mange bedrifter trenger dessuten en handleopplevelse som forenkler deres administrative rutiner med bedriftsvennlige fakturaer, enkel registrering og fleksible bedriftskort. Dette har vi selvfølgelig fikset! forteller administrerende direktør Geir Hoff i Clas Ohlson Norge, ifølge pressemeldingen.


− En tydelig trend er at flere selskap vil ha fleksibilitet. Vår tydelige omnikanalstrategi med fysiske butikker med god beliggenhet, nettbutikk og contact center på telefon og e-post gir våre bedriftskunder stor valgfrihet. Mange små og mellomstore bedrifter har ansatte på farta og alle har forskjellige behov. Vår jobb er å lage løsninger som gir alle en god opplevelse uansett behov og foretrukne handlemåte, sier Hoff.

Powered by Labrador CMS