Clas Ohlson lanserer kundeklubb
Clas Ohlson lanserer nå kundeklubben Club Clas som en viktig del av foretakets multikanalstrategi
Foreløpig skjer lanseringen bare i Sverige, men etter det Kjedemagasinet erfarer vil de andre landene hvor hjemmefikserkjeden er etablert, snart følge etter.
Kundeklubben har kostnadsfritt medlemskap, og har som formål å premiere trofaste kunder og skape forutsetninger for økt salg gjennom en tettere besøksfrekvens og økte snittkjøp. Programmet gir i følge Clas Ohlson også mulighet for en mer effektiv markedsføring, og skal sammen med øvrige salgs- og servicekanaler skape lett tilgjengelige, inspirerende og attraktive løsninger på hverdagslige, praktiske utfordringer. Foruten fordeler i form av skreddersydde klubbrabatter, basert på interesseområder og innkjøpshistorikk, vil medlemmene få bonus på alle kjøp, innbydelser til temakvelder og tilgang til tips og råd.
Kundeklubben har kostnadsfritt medlemskap, og har som formål å premiere trofaste kunder og skape forutsetninger for økt salg gjennom en tettere besøksfrekvens og økte snittkjøp. Programmet gir i følge Clas Ohlson også mulighet for en mer effektiv markedsføring, og skal sammen med øvrige salgs- og servicekanaler skape lett tilgjengelige, inspirerende og attraktive løsninger på hverdagslige, praktiske utfordringer. Foruten fordeler i form av skreddersydde klubbrabatter, basert på interesseområder og innkjøpshistorikk, vil medlemmene få bonus på alle kjøp, innbydelser til temakvelder og tilgang til tips og råd.