Clas Ohlson lanserer kundeklubb

Clas Ohlson lanserer nå kundeklubben Club Clas som en viktig del av foretakets multikanalstrategi

Publisert
Foreløpig skjer lanseringen bare i Sverige, men etter det Kjedemagasinet erfarer vil de andre landene hvor hjemmefikserkjeden er etablert, snart følge etter.

Kundeklubben har kostnadsfritt medlemskap, og har som formål å premiere trofaste kunder og skape forutsetninger for økt salg gjennom en tettere besøksfrekvens og økte snittkjøp. Programmet gir i følge Clas Ohlson også mulighet for en mer effektiv markedsføring, og skal sammen med øvrige salgs- og servicekanaler skape lett tilgjengelige, inspirerende og attraktive løsninger på hverdagslige, praktiske utfordringer. Foruten fordeler i form av skreddersydde klubbrabatter, basert på interesseområder og innkjøpshistorikk, vil medlemmene få bonus på alle kjøp, innbydelser til temakvelder og tilgang til tips og råd.
Powered by Labrador CMS