Disse er nominert til Den Gyldne Idé

Ni kjøpesentre kjemper om priser i fire klasser.

Publisert
Det finnes mange fantastiske kreative tanker og idéer som er satt ut i livet på kjøpesentre over hele landet, skriver Nordic Council of Shopping Centers (NCSC) i en pressemelding.

NCSC Norge ønsker å inspirere til videre kreativitet gjennom å hedre de beste og mest effektive aktivitetene gjennom de siste tolv måneder. NCSC deler ut prisen Den Gyldne Idè til årets mest kreative markedsaktiviteter.

Prisene blir delt ut under Kjøpesenterkonferansen i Trondheim i oktober.

Prisen Den Gyldne Idè er inndelt i fire klasser:

•Kampanje. Eksempler: Profil, salgsutløsende, etc.
•Relasjonsskapende aktiviteter. Eksempler: Sponsoraktiviteter, PR, etc.
•Intern Markedsføring. Eksempler: holdningsskapende, oppslutning rundt aktivitet, etc.
•Åpen Klasse. Aktiviteter som faller utenfor de ovennevnte kategorier

Det er ikke gitt at det er en vinner i hver klasse.

Her er de nominerte i år:

Relasjonsskapende aktivitet:
Magasinet Drammen – Rosa Sløyfe
Amfi Valdres – Valdres Mesterskapet
CC Vest – Høstutstilling

Kampanje:
Sartor Storsenter – 1000 lappen
Sirkus Shopping – kundeklubbkampanje
Buskerud Storsenter – På vei til hytta

Internmarkedsføring:
Oslo City – Cityzens

Åpen klasse:

Galleriet – Subwaste
Aker Brygge – Boxpark
Powered by Labrador CMS