Du er her

Ellos med smidigere betalingstjeneste

Ellos Group har lansert en egenutviklet digital betalingstjeneste som en integrert del av kundeopplevelsen.
Av Pressemelding
Publisert 31.05.2019 14:02

Med den nye betalingsløsningen tilbyr Ellos Group en sikrere, smartere og smidigere betalingsopplevelse for sine e-handelskunder i Norden.

Med den egenutviklede betalingsløsningen kan kunder på netthandelsplatformene Ellos og Jotex få en ren mobil opplevelse ved bestilling av produkter på nett. De kan teste i ro og mak hva de vil ha og så enkelt betale med ett klikk på mobilen.

– Ellos Group er en av de ledende netthandlerne i Norden, takket være vår innsats for å forbedre kundeopplevelsen. Smidige og fleksible mobile betalingsløsninger er en viktig del av dette. Vi ser en klar trend i at kunden forventer 100 prosent mobiltilpasset flyt, hele veien fra kjøpsbeslutning til betaling. Mange forbrukere velger i dag å betale sine kjøp med faktura, og vi kan allerede se at denne tjenesten blir høyt verdsatt av våre kunder i Norden, sier Hans Ohlsson, konsernsjef i Ellos Group.

Med betalingstjenesten kan kundene enkelt velge hvor mye av fakturaen de vil betale med en gang og med hvilket betalingsalternativ. Man kan også velge å lagre kortopplysninger for fremtidige kjøp og logge inn for å få oversikt over sine fakturaer.

Brukes av 100 000 kunder

Betalingstjenesten, som ble lansert av Ellos og Jotex i slutten av 2018, brukes allerede av over 100.000 kunder. Antall papirfakturaer som Ellos Group sender ut er blitt redusert kraftig og forventes å falle ytterligere etter hvert som flere bruker den nye betalingstjenesten. Tjenesten vil bli gjort tilgjengelig på Stayhard og Homeroom i løpet av 2019.