Du er her

Får hentepunkt for netthandel

Sandvika Storsenter utvider sitt tjenestetilbud i Kundeservice med et hentepunkt for pakker bestilt på nett.
Av Redaksjonen
Publisert 05.12.2018 09:58

– Hentepunktet vårt integrerer netthandel i et fysisk miljø. Kunder kan velge Kundeservice Sandvika Storsenter som utleveringssted når de handler på nett. Deretter kan de komme til senteret, parkere gratis i tre timer, hente pakken og i tillegg prøve det de har kjøpt i prøverommet hos Kundeservice. Om det ikke passer eller dersom man ikke ønsker varen likevel, så kan det sendes tilbake på samme sted. Prøv, returner eller komplementer. Enklere blir det ikke, sier senterdirektør Kathrine Ingerø. 

Samlokalisert med Kundeservice

Hentepiunktet er samlokalisert med senterets Kundeservice som ligger i 1. etasje på Stortorget. Hos Kundeservice treffer man medarbeidere som har trening i og fokus på å levere gode kundeopplevelser.
– Posten har knyttet tre postnumre opp mot hentepunktet på Sandvika Storsenter. PostNord har knyttet seks postnumre opp mot løsningen. Vi åpnet hentepunktet 11. oktober og siden da har pakkene strømmet inn, forteller Ingerø.

Kan sende gaver fra senteret

Gaver som kjøpes på senteret kan også sendes fra Kundeservice.

– Vi tror en del av våre kunder vil benytte seg av tilbudet vi har om å sende gaver fra kjøpesenteret. Nå nærmer julen seg og mange har venner og familie som bor andre steder i Norge eller i utlandet. Dette er en tjeneste som forenkler hverdagen for kundene i en stressende førjulstid. Tilbudet er selvfølgelig tilgjengelig hele året, sier Ingerø.

Kan bestille personal shopper

Kunder kan også bestille en personal shopper på Sandvika Storsenter til å gå gjennom det de har bestilt til hentepunktet og eventuelt hjelpe med å finne det perfekte tilbehøret om de ønsker. Det er også mulig å kjøpe konvolutter og frimerker, sende brev, kopiere, skanne og skrive ut dokumenter.

(Pressemelding)