Birgitte Horn trigges av interaksjonen mellom kunden, varen og butikken, sier hun.

Fra Stena Line til Retail Energy

Retail Energy har ansatt Birgitte Horn som prosjektleder.

Publisert
Horn kommer fra stillingen som Markedsansvarlig i Stena Line hvor hun har vært ansatt siden 1998. Gjennom denne stillingen har hun opparbeidet seg meget bred marketing-, retail- og byråkunde-erfaring, opplyser daglig leder Sigurd Herrlin Sørensen i Retail Energy.

Stena Line har i sitt markedsarbeid utmerket seg på mange områder; Gull i kategorien MULTIKANAL, INMA Performance Awards 2013, ANFO Effekt-prisen 2012 og ulike HSMAI-utmerkelser + mye mer.

- For meg var det viktig å finne et kommunikasjonsmiljø som evner å kombinere strategi og kommunikasjon med konkrete målsetninger på vegne av kundene. Som byråkunde i mange år har jeg selv erfart hvor viktig det er at de investeringer man gjør i markedsføringen evner å levere konkrete resultater. Jeg trigges av interaksjonen mellom kunden, varen og butikken sier Birgitte Horn.

- I Birgitte har vi funnet den erfaring og kundeforståelse vi mener er viktig for samarbeidet med våre kunder. Hun har selv som kunde av flere byråmiljøer fått erfare hva som skaper et godt og utviklende samarbeid – en erfaring jeg vet våre kunder vil få stor glede av, sier Sigurd Herrlin Sørensen.

Sørensen kan opplyse om at Retail Energy siden starten høsten 2012 har hatt en hyggelig utvikling. På kundelisten har byrået bl.a. Comfort, Euronics, Nordsjø Idè & Design Norden, Steen & Strøm Magasin og Ice.

Powered by Labrador CMS