Det skandinaviske motemerket GANNI har ekstremt fokus på handleopplevelser.

GANNI inngår partnerskap på betaling

Sammen med den globale betalingsleverandøren Adyen tar GANNI mål av seg til å lage en sømløs handleopplevelse i alle kanaler.

Publisert

I dag kunngjør det skandinaviske motemerket GANNI, og den globale betalingsleverandøren Adyen sitt nye partnerksap. Det går ut på at Adyen skal håndtere GANNIs betalinger på nett og i deres fysiske butikker, innbefattet flaggskipsbutikken i København og i USA på deres nyåpnede lokasjoner i New York og Los Angeles. Dette for å legge til rette for enhetlig handel – på tvers av alle kanaler ved å introdusere et skalerbart oppsett, heter det i en pressemelding.

Fokusert på kundeopplevelser

Med Adyen kan GANNIs kunder velge mellom de vanlige internasjonale og lokale betalingsmetodene som Apple Pay, WeChat Pay og Alipay, til lokale betalingsmetoder som Vipps i Norge og iDEAL i Nederland.

– GANNI er ekstremt fokusert på kundeopplevelser. For å sikre at kundene får en personlig og tilfredsstillende opplevelse i alle kanaler, trenger vi et skalerbart oppsett som lar oss møte kundenes krav og opprettholde vekst samtidig. Adyen er en naturlig samarbeidspartner for oss, sier Nicolaj Reffstrup, grunnlegger av GANNI.

Med skalerbarhet i tankene

– Hos Adyen har vi alltid bygget virksomheten med skalerbarhet i tankene, og det er flott å se at denne tankegangen gjenspeiles i GANNI. Dette er et godt eksempel på detaljhandel gjort riktig, og det er en glede å være en del av den ekstraordinære reisen de er på, sier Roelant Prins, CCO i Adyen.

Powered by Labrador CMS