UNIK APP: KappAhl lanserer en unik app sammen med moteklubben «Life & Style by KappAhl». Foto: KappAhl

Gir bonus i unik kundeklubb-app

I august lanseres KappAhls populære moteklubb «Life & Style by KappAhl» i Norge. Klubben gir bonus på alle kjøp og er 100 prosent digital med en unik app som forenkler og forbedrer kommunikasjonen med kundene.

Publisert

Målet er at KappAhl skal bli best på kundelojalitet også i Norge, skriver KappAhl i en pressemelding.

– «Life&Style by KappAhl» blir Norges mest moderne moteklubb, sier administrerende direktør Liv Berstad i KappAhl Norge.

27. august lanseres moteklubben Life & Style by KappAhl. Konseptet er spesialtilpasset KappAhls forretningsmodell og virksomhet med en egenutviklet smarttelefon-app for iPhone og Android som håndterer dialogen med medlemmene. 

I appen kan kunden se alle sine kjøp og opparbeidet bonus, få moteinspirasjon, gode tilbud og mye mer direkte i sin mobil. Medlemskort og personnummer er ikke lenger nødvendig, alt ligger i appen.

– Målsettingen er at dialogen med kundene skal være enkel og smart, med mottoet «for kunden der kunden er», sier Liv Berstad.

Kundeklubben har allerede eksistert i et par år på det svenske markedet og er en stor suksess. Klubben består i dag av flere millioner medlemmer. Medlemskapet i moteklubben er gratis og gir bonus på alle kjøp. I tillegg får medlemmene også det populære motemagasinet «Life&Style by KappAhl», med trendtips, utvalgte medlemspriser og inspirerende medlemsdager.

Powered by Labrador CMS