Gjeve priser til Galleriet

Salgs- og Reklameforeningen i Bergen kårer hvert år den beste reklamen som er laget i byen. Kjøpesenteret Galleriet vant i år to priser for sitt miljøkonsept "Subwaste".

Publisert
Konkurransen høster stor prestisje blant reklamebyråene i vestlandshovedstaden, og har vært medvirkende til en generell kvalitetsheving av arbeid som produseres. Konkurransen gjennomføres hvert år i februar, og ble i år arrangert for sjette år på rad.

Galleriet fikk først prisen i "Åpen klasse", og i følge juryen er "Subwaste" et bevis på hva kreativitet kan utrette:

"Helt fantastisk Hvis juryen skal utsette en eneste ting på arbeidet er det at jobben ikke var sendt inn i flere kategorier", heter det i juryens begrunnelse.

Som avslutning på årets prisutdelingen ble "Juryens ærespris" utdelt, og Galleriet tok like godt også denne med sitt Subwaste-konsept, som er utviklet i samarbeid med reklamebyrået Orangeriet.

- Vi håper at arbeidet blir sendt til konkurranser utenfor landegrensene der det kan representere Norges stolthet, sier juryleder Finn Christian Eidem Knudsen fra DDB Oslo.

Du kan lese alt om Galleriets miljøkonsep "Subwaste" i Kjedemagasinet 9/2012
Powered by Labrador CMS