Gull-avtale for Sektor Eiendomsutvikling

Sektor EiendomsutviklingSektor Eiendomsutvikling har inngått avtale med Gold Buyers som i løpet av 2012/2013 etablerer seg på 19 Sektor-senter. I avtalen ligger en markedsføringskampanje til en verdi av to millioner kroner.

Publisert
Kampanjen skal i hovedsak kjøres gjennom Sektor Eiendomsutviklings egenutviklede markedsføringskanal Huset som medie, der man tar i bruk store flater på sentrene til å profilere én aktør.

Voldsom vekst


– Gjennom Huset som medie tilbyr vi annonsører å kjøre kampanjer på flere av sentrene samtidig, og for store leietakere betyr det mulighet for å profilere utvalgte produkter over flere tusen kvadratmeter på alle sentrene der de er representert. Og de treffer folk som allerede er i kjøpsmodus, sier markedsdirektør Marianne Mazarino Håkonsen i Sektor Eiendomsutvikling.

Gold Buyers har tegnet avtale om å gjennomføre Huset som medie-kampanjer både i 2013 og 2014, og følger dermed etter leietakere som Cubus, Lindex og Bik Bok, som alle har opplevd ekstraordinære resultater i kanalen. Cubus har nylig hatt en kampanje over 1600 kvadratmeter på 14 kjøpesenter, etter tidligere år hvor de opplevde 280 prosent større økning i salg av kampanjeproduktet i Sektor-sentrene, sammenlignet med alle andre butikker i landet.

– Kort oppsummert. Dette funker, sier markedssjef Jens Erik Frugård i Cubus.

Mer permanent


Gold Buyers er i dag til stede på flere kjøpesenter gjennom stands i fellesområdene. Den nye avtalen innebærer at Gold Buyers vil få ytterligere markedsplass-lokaler på flere Sektor-senter. Sammen med den massive profileringen gjennom Huset som medie ønsker de å signalisere at de er en aktør som er kommet for å bli.

- Vi opplever at noen er skeptiske til å levere gullet i en stand som de tror vil være borte om kort tid. En tydelig kampanje for å bekrefte og styrke vår tilstedeværelse på sentrene vil derfor være med på å øke tryggheten og vise vår langsiktighet, sier Martin Forslund i Gold Buyers.

Powered by Labrador CMS