Fjorårsvinner: City Nord vant i fjor kategorien Årets Kampanje i Den Gylne Idé for kampanjen «Vårlyst i Bodø».

Hvem fortjener prisen Den Gylne Idé?

Har ditt kjøpesenter gjennomført en nytenkende, spennende kampanje som skapte verdi og merverdi for besøkende og sentret? Da kan dere være kandidat til å vinne ‘Den Gylne Idé’.

Publisert

Under den årlige Kjøpesenterkonferanse kårer Nordic Council of Shopping Centers hvert år også bransjens beste markedsføringskampanjer.
Den Gyldne Idé blir delt ut i to kategorier: Kampanje og Åpen Klasse, og også her er det en fagjury som avgjør.

City Nord vant i fjor den ene av de to klassene.

Send inn de beste ideer

Hege Kolberg, Marketing Manager Norway, sier: – Det skjer så mye spennende i bransjen og vi håper det er mange som sender inn sine beste idéer. Vi ønsker at juryen skal få en vanskelig jobb!
Kriteriene for å selta? – Kampanjen bør være kreativ og effektiv, men ellers kan den være profilbyggende eller salgsutløsende, det kan være innholdsmarkedsføring, en mobilkampanje, PR-/influencerbasert, støtte lanseringer/nyåpninger, etc. etc. – hva som helst! – understreker Hege Kolberg.

– Vi ønsker at juryen skal få en vanskelig jobb! Hege Kolberg i NCSC ønsker kandidater til Den Gylne Idé.

NCSC Awards

For å bidra til utviklingen av kjøpesenterbransjen, arrangerer NCSC konkurranser i flere kategorier:

  • Årets Kjøpesenter 2018
  • Årets Butikkjede 2018
  • Den Gyldne Idé 2018

Ønsker å inspirere

Denne siste kategorien har altså to underkategorier: Årets Kampanje og Åpen klasse, forklarer Kolberg:

– Det finnes mange fantastiske kreative tanker og idéer som er satt ut i livet på kjøpesentre over hele landet. Nordic Council of Shopping Centers Norge ønsker å inspirere til videre kreativitet gjennom å hedre de beste og mest effektive aktivitetene gjennom de siste tolv måneder. NCSC deler ut prisen Den Gyldne Idè til årets mest kreative markedsaktiviteter!

De to kategoriene

Kampanje:
Eks. Profil, salgsutløsende, etc.
Definisjon: En intensiv aktivitet i en tidsbegrenset periode.

Åpen Klasse:
Aktiviteter som faller utenfor den tradisjonelle kampanjen.
Aktivitetene skal ha funnet sted i perioden 1. juli 2017 – 30. juni 2018

Påmelding

Påmeldingsfrist 26. august 2018. Les mer om påmelding og kriterier her!
Prisen deles ut på Quality Airport Hotell Gardermoen 18. oktober under årets store Awardshow i under Kjøpesenterkonferansen 2018.

Årets jury Den Gylne Idé:

Rune Stenberg, Seniorkonsulent/partner, Markedsinfo

Lars Erling Olsen, Professor, Handelshøyskolen BI

Hilde Hummelvold Jentoft, Project Manager, Scandic Hotels

Håvard Bakken, Prosjektdirektør, Anfo

Cathrine von Ibenfeldt, Høyskolelektro, Handelshøyskolen BI

Tomas Oberg, Rådgiver, TIBE Drammen

Powered by Labrador CMS