Innleder eksklusivt samarbeid med DinSko

adidas sin sportsinspirerte motelinje for tenåringer, adidas NEO Label, blir det første utenforstående sportsvaremerket som vil bli solgt på DinSko.

Publisert
Samarbeidet starter i januar, med vår og sommerkolleksjonen for NEO 2013.

- Vi ser en kommende sportstrend, og derfor føles samarbeidet med Adidas veldig riktig. adidas NEO er helt i tråd med vår ambisjon om å tilby prisgunstige produkter til den motebevisste konsumenten. Mange av våre kunder vil ha en bred skogarderobe som oppdateres ofte, og NEO kompletterer vårt øvrige sortiment på en veldig bra måte, sier Christina Holmqvist, forretningsområdesjef DinSko.

NEO har knyttet til seg to unge verdensstjerner gjennom Justin Bieber og Selena Gomez, og disse blir begge NEO sine ansikt utad i så vel butikk som i andre markedsføringskanaler.

- Den viktigste inspirasjonen for NEO kommer fra den populærkulturen som dagens tenåringer lever i. Justin og Selena er begge sterke bærere av den kulturen, og gjennom samarbeidet med DinSko vil vi gjøre sportsmote mer tilgjengelig, sier Niklas Wirén, category manager for adidas NEO Label.

Powered by Labrador CMS