Jernia med ny netthandelsløsning

Som en del av sin nye multikanalstrategi lanserer Jernia nå en ny netthandelsløsning med fokus på kundene.

Publisert
- Den nye netthandelsløsningen er enkel å bruke, samt at den er forutsigbar for kundene ved at produktene og prisene er de samme på nett og i butikk, forteller kjededirektør Britt Aas Fidjestøl i Jernia.

Multikanalstrategi


- Andre fordeler er at netthandelsløsningen kan benyttes både på nett og mobil. Dette er viktig for oss, da nettbasert handel er en viktig del av vår multikanalstrategi, sier Fidjestøl.

Løsningen, som ble lansert på jernia.no på mandag, viser utvalgte produkter som finnes i Jernia-butikkene i Norge. Produktutvalget vil og skal være levende, og sortimentet kommer til å oppdateres samt utvides i tiden fremover.

– Jernia har alltid vært kjent for kvalitetsprodukter og solid fagkunnskap. Det vil vi bygge videre på også når det gjelder netthandel. I vår nye netthandelsløsning tilbyr vi kundene å bestille og hente varene i en av våre 160 butikker, når det passer. På den måten vil kundene kunne benytte seg av fagkunnskapen i Jernia-butikkene når varene hentes, og våre medarbeidere vil kunne bidra til at kundene lykkes bedre med produktene de har kjøpt, sier Fidjestøl.

Den innovative løsningen er utviklet sammen med Dewire, iStone, Nimble og ANTI.

- Nå ser vi frem til å lansere første versjon, og vi håper kundene vil gi oss tilbakemeldinger som gjør at vi kan forbedre oss også etter lanseringen, sier Marius Ørvik, digital ansvarlig i JerniaGruppen.
Powered by Labrador CMS