Joe & the Juice satser hardt i Norge

Joe & the Juice har fått en fantastisk mottakelse i Norge, og flere etableringer er nå på trappene.

Publisert
Joe & the Juice er et populært juice- og kaffebarkonsept med utspring i Danmark, hvor de i dag driver 28 enheter.

God mottakelse


London, Hamburg og Stockholm er allerede erobret, og så sent som i desember åpnet kjeden sin første norske avdeling på Steen & Strøm Magasin i Oslo. Denne har fått en fantastisk start, og ligger på topp tre på virksomhetens omsetningshitliste. I løpet av våren vil derfor flere enheter komme til, og leiekontrakter er signert på Sandvika Storsenter, Ski Storsenter, Aker Brygge og Karl Johan. Ti enheter skal signeres i 2013, og både Bergen, Trondheim og Stavanger er interessante byer for kjeden, som her er i dialog angående etableringer og på søken etter egnede lokaler.

Sunne produkter


Joe & the Juice ble etablert i Danmark i 2002, og teller i dag 36 kaffebarer hvor målet er å levere et kult og funky konsept med 100 prosent sunne produkter som produseres helt fra bunnen av ved bestilling. Målgruppen er alt fra besteforeldre med barnebarn som prioriterer det sunne fremfor fastfood, til tenåringer som søker det kule og funky, samt forretningsmannen og -kvinnen som tenker helse og velvære og ser det som imageskapende.
Powered by Labrador CMS