Jula runder to millioner medlemmer

Samtidig som Julas kundeklubb passerer to millioner medlemmer, lanserer de en ny klubb for bedriftskunder.

Publisert
– Det er utrolig gøy! To millioner JulaClub-medlemmer er et bevis på at vi har mange engasjerte kunder som vil ha Julas gunstige spesialtilbud. JulaClub er en ekstremt viktig nøkkelfunksjon i vårt arbeid for alltid å møte kunden på riktig måte, sier adm. dir. Per Jacobsen.

Til helgen blir det stor feiring i alle Jula-varehus fordi JulaClub har passert to millioner medlemmer. Jula lodder ut to millioner poeng til medlemmer i JulaClub, dessuten får medlemmene et spesialtilbud med overnatting på JulaHotellet i Skara og inngang til Skara Sommarland. I forbindelse med feiringen kan et JulaClub-medlem også vinne en hagedesigner.

Siden oppstarten i september 2011 har Julas kundeklubb hatt rask vekst. De passerte én million allerede i juni 2014.

– JulaClub er en av våre viktigste plattformer for å møte kunden. Vi jobber aktivt med rekruttering av nye medlemmer, og vi anstrenger oss hardt for å gi disse engasjerte kundene de beste tilbudene vi kan, sier Per Jacobsen.

Ny kundeklubb

Samtidig som JulaClub nå passerer to millioner medlemmer, lanseres Julas nye kundeklubb, JulaPro, som retter seg mot bedriftskunder.

– Jula har i dag mange bedriftskunder, og med JulaPro vil vi kunne møte disse kundene på en enda bedre måte. JulaClub og JulaPro gir oss til sammen en svært sterk posisjon på markedet, sier Per Jacobsen.
Powered by Labrador CMS