ÅRETS BUTIKK: Veronica Wemundstad og Anne Lise Hammer fra Jernia Rissa og kjededirektør Britt Aas Fidjestøl i Jerniakjeden. Foto: Jernia

Landets beste Jernia-butikk ligger i Rissa

Jernia Rissa er kåret til «Årets butikk» i Jernia-kjeden. Kåringen fant sted på Jernias årlige kjedekonferanse på Fornebu Expo nylig.

Publisert

En hel rekke kriterier blir vurdert når årets Jernia-butikk skal kåres, blant annet kundetilfredshet, hvor godt ansatte trives på jobb og salgsresultater, heter det i en pressemelding fra Jernia.

– Årets butikk leverer Jernia sine verdier i hverdagen, det var en velfortjent seier til hele butikkteamet på Jernia Rissa. De har høy fagkunnskap og engasjement for å hjelpe kundene til å lykkes hjemme, sier Britt Aas Fidjestøl, kjededirektør i Jerniakjeden.

I begrunnelsen fra juryen trekkes følgende frem:

«De har skapt seg en posisjon i sitt nærmiljø der trivsel, fagkunnskap og engasjement er viktig. De er kreative og er flinke til å lage aktiviteter i sentret og byr på seg selv. Den største styrken, har blitt malingsavdelingen hvor de satser på Scala. Her har de høy fagkunnskap og engasjement for å hjelpe kunden å lykkes hjemme. De står fram som motiverte og engasjerte Jernia ambassadører, med et godt omdømme i sitt nærmiljø. Fantastisk gjeng.»

– På vegne av alle i Jerniakjeden så vil jeg takke Jernia Rissa for det flotte arbeidet de har gjort. De har skapt et miljø der de ansatte trives og kundene får kunnskapen de trenger, sier Britt Aas Fidjestøl, kjededirektør i Jerniakjeden.

Jernia-kjeden kåret også «Årets Jernia-medarbeider». Vinneren ble Mai-Linn Finset fra Jernia Vindern. 

– Mai-Linn er et eksempel for oss andre i Jernia. Hun deler sin kunnskap og stiller alltid opp for kunden, sier Britt Aas Fidjestøl, kjededirektør i Jerniakjeden.

I begrunnelsen fra juryen trekkes følgende frem:

«Vinneren av Årets Jernia medarbeider går til en som har en innsatsvilje og en kundeservice som er i særklasse. Daglig får vedkommende skryt fra kunder for god hjelp og service. Fokus er alltid på å sikre at kunden får med alt han trenger for å lykkes hjemme. Det resulterer i at vedkommende er en av de i butikk som bidrar med mest omsetning og inntjening. Høy snittsalg og høy brutto. En drømmeansatt.»

Powered by Labrador CMS