Du er her

Lanserer digital kundeopplevelse

Denne uken lanseres Mitt Biltema som er en del av Biltemas digitale kundestrategi.
Av Redaksjonen
Publisert 11.04.2019 09:02

Mitt Biltema er en teknologisk løsning hvor kundene kan få lagret sine kvitteringer, satt opp digitale handlelister og få ekstra rabatter på utvalgte produkter, skriver selskapet i en pressemelding.

Digitalt fokus for kunden

Selv om handelen foreløpig kun gjøres i fysiske varehus, ekspanderer Biltema kraftig. «Varehusene vil alltid være ryggraden, også i fremtidens Biltema» sier Daniel Berg som er ansvarlig for Biltemas digitale utvikling. Kjeden er midt i en digitaliseringsprosess som inkluderer alt fra nettsted til kunstig intelligens. «Her skynder vi oss sakte, fokus er brukervennlighet for kundene, sier Berg.

Øker den digitale opplevelsen

Dag Bergby, Daglig Leder i Biltema Norge er svært fornøyd med kundesatsingen Mitt Biltema. – Selv om vi satser på fysiske varehus i Biltema, jobber vi også knallhardt for å øke den digitale opplevelsen. 

– Vi må være der kunden er, og med kundenes behov i sentrum. Handelen starter ofte foran nettbrettet, mobilen eller PC ‘n, og vi utvikler hele tiden våre digitale tjenester fortløpende for å gjøre det enklere og bedre å være Biltema - kunde», sier Bergby.

(Pressemelding)

Nøkkelord