Lanserer nytt konsept 22. mai

Torsdag 22. mai er det premiere for KappAhls nye konsept hvor kundene selv har vært med på å bestemme hvordan de vil shoppe.

Publisert
Flaggskipsbutikken som åpner i Oslo City denne dagen er ifølge en pressemelding fra KappAhl topp moderne, og kundevennlig, med fokus på mote, inspirasjon og kjøpeglede for kvinnen midt i livet.

 – Vi er svært stolte og ser frem til å ønske kundene velkommen til KappAhls første flaggskipsbutikk i Norge, sier KappAhls landssjef Liv Berstad i pressemeldingen.

KappAhls nye butikkonsept skal ha et helt nytt uttrykk hvor kundevennlig inspirasjon og kjøpshjelp er i fokus, heter det.

 – Øverst på ønskelisten til våre kunder står det at det skal være enkelt å shoppe. I vår nye butikk har vi fokusert på nettopp det; å guide kunden til å finne de silhuettene som passer akkurat for henne, forteller Liv Berstad.

Det nye butikkonseptet er en av KappAhls hittil største satsinger og er utviklet av KappAhls interne konseptteam i samarbeid med det London-baserte konseptbyrået Dalziel Pow.

Flaggskipsbutikken innvies med feiring og festligheter i flere dager. Den nye fasaden avdekkes torsdag 22. mai med åpningsfest for vip-kunder og kundeklubb¬medlemmer. Her blir det musikalsk overraskelse og gavedryss til gjestene, ifølge pressemeldingen. Fredag 23. og lørdag 24. mai fortsetter feiringen i samtlige KappAhl-butikker i Stor-Oslo, med blant annet 25% rabatt på alle varer.

Powered by Labrador CMS