Mer heder til Galleriet
Galleriet vant i helgen diplom i Gullblyantens kategori "Design – Omgivelse", for konseptet "Subwaste".
I helgen gikk Gullblyanten av stabelen i Oslo, og 428 bidrag ble levert inn til årets konkurranse.
Galleriet i Bergen vant nylig flere priser da Salgs- og Reklameforeningen i Bergen kåret den beste reklamen som er laget i byen, og fulgte altså opp i helgen med å vinne diplom i kategorien "Design – Omgivelse" med sitt "Subwaste"-konsept under Gullblyanten, som har som formål er å vise det beste av kreativ kommersiell kommunikasjon i Norge. Kjøpesenteret i Bergen slo dermed store aktører som blant annet Statoil, Avinor, Nasjonalbiblioteket, Norwegian og Oslo Lufthavn.
- Kun et fåtall arbeider kvalifiserer til diplom, og dette deles ikke ut i alle kategorier, så denne er vi virkelig stolte av, sier senterleder Hågen Solheim ved Galleriet.
Gull i samme kategori gikk til Tine med konseptet "Melkerampa".
Galleriet i Bergen vant nylig flere priser da Salgs- og Reklameforeningen i Bergen kåret den beste reklamen som er laget i byen, og fulgte altså opp i helgen med å vinne diplom i kategorien "Design – Omgivelse" med sitt "Subwaste"-konsept under Gullblyanten, som har som formål er å vise det beste av kreativ kommersiell kommunikasjon i Norge. Kjøpesenteret i Bergen slo dermed store aktører som blant annet Statoil, Avinor, Nasjonalbiblioteket, Norwegian og Oslo Lufthavn.
- Kun et fåtall arbeider kvalifiserer til diplom, og dette deles ikke ut i alle kategorier, så denne er vi virkelig stolte av, sier senterleder Hågen Solheim ved Galleriet.
Gull i samme kategori gikk til Tine med konseptet "Melkerampa".