Du er her

Ny byråforbindelse for Comfort

Rørleggerkjeden Comfort har valgt Retail Energy som nytt reklamebyrå.
Av Kjedemagasinet
Publisert 28.08.2013 10:03

Retail Energy får ansvar for å utvikle kommunikasjonsløsninger i alle kanaler, med unntak av PR som fremdeles blir hos Dinamo PR.

Mer fokus på sisteleddet

- Comfort ønsker å sette større fokus på salgsutløsende kommunikasjon. Som en ledende aktør i bransjen, og en landsdekkende rørleggerkjede med stort fokus på butikken, ønsker vi nå å sette enda mer fokus på sisteleddet som både kommunikasjons- og salgskanal, sier markedssjef Kari Øgle Kjensberg, som påpeker at kjeden har store vekstambisjoner for årene som kommer.

- Vi er glade for at vi samarbeider med kommunikasjonsmiljøer som behersker både kjede og sisteleddstenkning i kombinasjon med merkevarebygging, nytenkning og innovasjon i nye kanaler.

Knallhard konkurranse

- Vi er ydmyke og stolte over å få jobbe med en ledende bransjeaktør som Comfort. En sterk merkevare som er bygget av flinke kjedefolk sentralt og dyktige rørleggere og kjøpmenn lokalt. Med vårt fokus på varehandel, kjede, butikk og salgsresultater ser vi frem mot et spennende samarbeid sier managing partner Sigurd Herrlin Sørensen i Retail Energy, som ble etablert i mars 2012 med mål om å etablere seg i grensegangen mellom tradisjonelle reklamebyråer og smale retailbyråer.

- I et marked preget av knallhard konkurranse i retail må de som ønsker å overleve og tjene penger selge stadig smartere. Ingen lager reklame kun for reklamens skyld. Vi har etablert oss med egen produksjonsavdeling som i kombinasjon med butikkforståelse og tradisjonell trafikkskapende kommunikasjon setter oss i stand til å levere fullintegrerte kommunikasjonsløsninger. At vi også har ansatt en medierådgiver med retail-fokus er heller ingen ulempe. I bunn og grunn handler retail marketing om å selge smartere, noe som også er vårt kundeløfte, sier Herrlin Sørensen

Nøkkelord