Ny pris til 7-Elevens “Kaffekontrollør”

Interesseorganisasjonen for interaktiv markedsføring (INMA) har kåret 7-Eleven-appen "Kaffekontrolløren" til vinner av reklamekonkurransen Sølvtaggen for mars i år.

Publisert
– Internt har dette tatt helt av, og det er utrolig gøy at appen nå også blir premiert med Sølvtaggen. Vi har kommet opp i over 22.000 anmeldelser, noe som ikke bare viser at vi har klart å skape en vane hos de som bruker appen, men også at det interne engasjementet og konkurransen mellom kioskene fortsetter, sier en fornøyd markedssjef for 7-Eleven, Jan Yngve Holen.

7-Eleven Norge mottok også prisen «Årets Innovasjon» for samme kampanje, under en internasjonal samling for Reitan Convenience tidligere denne måneden, fordi den involverer kundene på en unik måte.

– All heder til 7-Eleven som ble med på en idé som inviterer hele Norge til å bli mystery shoppers og dermed sette produktet sitt på prøve. Du skal ha ganske mye selvtillit for å si ja til det. Samtidig visste jo både vi og 7-Eleven at Caffè Rosso hadde langt høyere kvalitet enn det mange trodde, noe resultatene viser med all tydelighet, sa Eirik Sørensen, som sammen med Finn Knudsen, Petter Gulli og Eldar Skylstad har utviklet appen.

Powered by Labrador CMS