Butikkleverandør 2016 ble arrangert sammen med fem andre messer på Lillestrøm.

Oppgang for Easyfairs-messene

Messen Butikkleverandør ble arrangert parallelt med fem andre messer forrige uke. Samlet sett fikk de 22 prosent økning i antall besøkende.

Publisert
De seks messene Butikkleverandør, Fastfood&Café, Restaurantexpo, Logistikk og Distribusjon, Empack og e-commerce hadde til sammen 4 617 besøkende i løpet av de to messedagene 17. og 18. februar på Norges Varemesse.
Fordi messene lå inntil hverandre - med utydelige grenser mellom - er det vanskelig å si noe om fordelingen av messebesøkende mellom de seks messene.

Men Easyfairs melder at “e-commerce Norge sammen med Butikkleverandør var en stor suksess”:
– Hallen hadde totalt fire scener og Butikkleverandør og e-commerce-scenene var velfylte med nysgjerrige besøkere når talere som Johanne Kjuus fra Virke, Peo Eriksson fra Daymaker, Cecilie Staude, Svein Harald Røine og Sigurd Herrlin Sørensen inntok scenen. I tillegg arrangerte vi en halvdag spesielt for butikksjefer som også viste seg å være en fulltreffer i programmet, kommenterer Lina Malm-Lund, prosjektleder for messene.

– Jeg er så utrolig glad og stolt over at møteplassen har etablert seg i det norske markedet. Å få gå rundt og høre fra både utstillere og besøkere at det er givende og fremfor alt oppfyller forventningene er utrolig gøy! Som messearrangør er det en kvittering på at vi har truffet rett, sier Lina Malm-Lund.
Powered by Labrador CMS