SIGNERTE: Byggmester Pål Øye i Tømrermestrene Øye og Knutsen signerte Byggmesteravtale under Byggmesterdagen til Optimera. Fra venstre: Fredrik Rydgren, Erik Tønnesen, Pål Øye, Tom Johnsrud og Jan-Erik Kringlebotn.

På sjarmoffensiv overfor byggmesterkundene

Nylig arrangerte Optimera "Byggmesterdagen", med mål om å gi byggmesteren ekstra oppmerksomhet. Intensjonen er å gjøre dagen til et årvisst arrangement.

Publisert

Hele 250 Optimera-medarbeidere stilte opp på ulike byggeplasser, i en sjarmoffensiv overfor byggmesterkundene

Styrket tilbud

Tjenester, konsepter, byggevarer og tilgjengelighet er kjernen itilbudet fra Optimera til byggmestere, entreprenører, håndverkere ogandre proff-kunder. Gjennom stadig nye byggevarehus, proffsenter oglogistikktjenester har selskapet tatt markedsandeler. Parallelt harselskapet styrket tilbudet av konsepter som verktøy og festemidler,kjøkken/garderobe og dører/vinduer, samt tjenester innenfor blant annetlogistikk, dokumentasjon og tekniske tjenester. Under Byggmesterdagenvar medarbeidere fra alle Optimeras regioner ute for å få tilbakemeldingpå hvordan ting fungerer i praksis, få innspill til hva som kan gjøresbedre og gjøre byggmesterkundene kjent med Optimeras stadig brederetilbud av produkter og tjenester.

– Alt vi gjør er basert i behov og fortløpende tilbakemeldinger vifår fra kundene. På Byggmesterdagen setter vi imidlertid en fot i bakkenog drar massivt ut for å snakke direkte med folk, sier markedssjefproff i Optimera, Fredrik Rydgren.

Unike kundeløsninger

De mange medarbeidere tilbragte Byggmesterdagen ute hos byggmesterkundene.

– Vi hadde også med en liten oppmerksomhet ut til hver byggeplass, ogmarkedsførte dessuten Byggmesteravtalen. I avtalen forplikter Optimeraseg blant annet til å gjøre hverdagen enklere for lojale kunder, sierRydgren.

Byggmesteravtalen gir byggmestere gunstige betingelser, tilgang tilunike kundeløsninger og mulighet til å oppdatere egne og medarbeidereskunnskaper gjennom Optimera Akademiet. Avtalen innebærer prioritet medfaste kundekontakter, samt et fordelsprogram som dekker byggmesterensbehov på andre områder inkludert billeasing, bensin, strøm, forsikringog telefoni.

Powered by Labrador CMS