UTMERKELSER: Siba stakk av med to priser i kundekåring.

Siba kåret til «Årets beste butikk»

Siba vant kundeavstemningen på en prissammenligningsside og ble kåret til Årets butikk og Beste kundeservice.

Publisert
30.november avsluttet prissammenligningssiden prisjakt.no sin årlige kundeavstemming der blant annet «Årets butikk 2013» skulle kåres.
Prisjakt.no som er en av Norges største prissammenligningssider, lot i løpet av noen uker forbrukerne nominere sine favorittbutikker blant over 1000 forskjellige forhandlere i ulike bransjer.
Avstemningen førte til den store finaleavstemningen som fant sted i perioden 19.-30.november, hvor besøkende kunne stemme på siden favoritter i fem forskjellige kategorier. Siba var nomnert i tre av disse.
I tillegg til at Siba stakk av med prisen «Årets butikk 2013», vant Siba også prisen i kategorien «Beste kundeservice 2013». Med disse prisene er Siba alene om å vinne to priser i årets avstemming, skriver Siba i en pressemelding.
– Kunden er hjertet i hele Sibas virksomhet og alle avgjørelser og valg om utvikling gjøres med kundenes perspektiv i fokus. Lave priser og bedre service er slagordene for alle ansatte på Siba og vi jobber hardt for at enhver kundeopplevelse blir så unik og bra som mulig. Vi er svært stolte, ydmyke og takknemlige for at våre kunder setter pris på vår innsats ved å stemme på oss. Disse utmerkelsene motiverer oss til å jobbe enda hardere for å fortjene forbrukernes tilitt i fremtiden, sier Victor Bengtsson, landssjef i Siba Norge, ifølge pressemeldingen.
Prisjakt.no forklarer utmerkelsen på følgende måter:
Årets butikk 2013
«Siba har gjennom god service og raske leveranser skaffet seg en stor skare fornøyde kunder. Legg til at de holder samme prisnivå på nettet som i butikk og kundene blir enda mer fornøyd. Sibas innsats i året som har gått har resultert i ikke bare en, men to vinnertitler, «Årets butikk 2013» og «Beste kundeservice 2013» fra Prisjakt. Vi gleder oss til å følge Siba i 2014.»
Beste kundeservice 2013
«Sibas fans nøyet seg ikke bare med utnevnelsen Årets butikk, men ville også framheve Sibas service. Det sier mye at en butikk vinner titlene Årets butikk OG Beste kundeservice samme år. Prisene skal selvsagt være bra, men service er alltid det viktigste når det handler om å vinne kundenes hjerter.»
Powered by Labrador CMS