Store forhåpninger til nettbrettlansering

I midten av februar kommer Microsofts heteste produktnyhet til Norge, og Siba har store forventinger til salget.

Publisert
Elektronikkjeden er en av få utvalgte sluttforhandlere som vil tilby produktet på det norske markedet.

- Salget av nettbrett øker stadig, og med Surface sitt bidrag til dette segmentet ser vi med stor forventning fram til å løfte omsetningen til nye høyder, sier salgssjef Mia Larsson i Siba

Allerede før lanseringen har det vært stor etterspørsel etter dette produktet blant norske forbrukere. Surface kommer til Norge den 14. februar, og kommer til å være tilgjengelig i samtlige butikker innenfor Sibas nordiske konsern, samt online.

– Hittil i januar har salget av nettbrett hos Siba økt med omlag 800 prosent. Det skal bli veldig spennende å se hvilken påvirkning Surface vil få på salget, men det blir også viktig å følge kundetilfredsheten som kommer som et resultat av denne lanseringen, sier landssjef Victor Bengtsson i Siba Norge.

– Vårt gode samarbeid med Microsoft strekker seg flere tiår tilbake i tid, og det er flott å se at vårt gode samarbeid bare vokser seg sterkere med årene. SIBA sin 62-årige historie viser mange framgangsrike lanseringer med Microsoft, og det kjennes naturlig å føre tradisjonen videre med en så spennende produktlansering som Surface Windows RT er, sier administrerende direktør Fabian Bengtsson i SIBA.
Powered by Labrador CMS