E-HANDEL: I mars lanserte Grønt Fokus en helt ny e-handel via sin hjemmeside.

Svensk kjede gasser på i Norge

Skånska Byggvaror øker ekspansjonstakten i Norge og åpner ny butikk i Oslo gjennom varemerket Grønt Fokus

Publisert

Etter 60 prosent vekst i Norge i 2014, fortsetter Skånska Byggvaror ekspansjonen.

22. juni åpnet en ny butikk på Alnabru i Oslo. Butikken er på 650 kvadratmeter der man tilbyr en naturtro opplevelse med beplantet hage, brosteinsbelagte gårdsplasser og tømmervegger. Fokuset er på inspirasjon i vinterhager, veksthus, hytter og spa. Butikken har blitt designet av arkitektfirmaet Griab, skriver dagenshandel.se.

Oslo-butikkens fokus på hage har sin bakgrunn i det økte fokuset på hagestell i Norge de siste årene.

– Vi åpner en opplevelse som ingen andre selskap tilbyr. Vinterhager har ikke vært så vanlig i Norge og Sverige, men nå vokser interessen raskt. Satsingen skal styrke bevisstheten rundt Grønt Fokus og skal også vise hvor enkelt det er å handle via vår e-handel, sier Anders Johansson Eickhoff, president i Skånska byggvaror, ifølge dagenshandel.se.

 

Powered by Labrador CMS