Du er her

Teknikmagasinet lanserer ny nettbutikk

Teknikmagasinet forsterker tilstedeværelsen i en av sine største salgskanaler. Den nye nettbutikken er fullt responsiv, noe som innebærer at den automatisk tilpasses etter hvilken type enhet den vises på.
Av Kjedemagasinet
Publisert 19.11.2014 08:18

–  Vi er meget fornøyde med den nye nettbutikken. Endelig kan vi legge den gamle siden bak oss og isteden jobbe med en moderne og fleksibel plattform, forteller Erik Nielsen, ny webansvarlig hos Teknikmagasinet, ifølge en pressemelding. 

 

Lanseringen er en del av en større multikanalsstrategi for å øke omsetning i butikker og på nettet. I den nye nettbutikken har alt fra struktur til innhold blitt omarbeidet fra grunnen av slik at det skal bli enklere å finne frem blant alle produkter.

 

–  Nettbutikken brukes ofte som et utstillingsvindu for våre fysiske butikker, og dette her er et enormt skritt i riktig retning for å gjøre det lettere for våre kunder å finne det de leter etter. Det blir enklere å ta hånd om kundene, forklarer Erik Nielsen.

 

Med lanseringen stiller Teknikmagasinet nå inn siktet på fremtiden.

 

–  Nå begynner vi arbeidet med hvordan vi skal forvalte den nye butikken og vi har mange planlagte forbedringer allerede nå. Kortsiktig vil vi blant annet legge mer fokus på inspirerende og redaksjonelt innhold fremover. Om man retter blikket enda lenger frem vil vi for eksempel muliggjøre at kundene våre kan bestille på nettet og hente ut varen i valgfri butikk, av slutter Nielsen.

Nøkkelord