Du er her

Tungvekter til Kjøpesenter-konferansen

Også i år henter Nordic Council of Shopping Centers inn foredragsholdere fra fjern og nær til konferansen.
Av Nils Vanebo
Publisert 30.05.2017 22:23

– Vi er spesielt stolt av å få Marcus East til å holde et innlegg for oss. Han er en dynamisk leder med over 20 års erfaring med store internasjonale merkenavn som IBM og Apple, forteller konferanseansvarlig Gøril Halvorsen i NCSC.

Under konferansen skal han ha et spesielt fokus med utgangspunkt i sin nåværende stilling som Global Digital Director for Marks and Spencer i London, der han har ansvar for e-handel og firmaets digitale transformasjon.

– Dette har ikke vært en helt liten snuoperasjon, forteller Halvorsen.

Hun legger til at Marcus kommer til å ha fokus både på retailhandelen, men også på hvordan dette kan brukes også innenfor kjøpesenterbransjen på generell basis.

Partners in e-space

Men Kjøpesenterkonferansen har også sluppet et nytt navn på programmet. Olav Mellingsæter er en rutinert rådgiver og produsent innen digital markedsføring.

Han jobber til daglig som selvstendig næringsdrivende med blant annet kunder som DnB og Grillstad. Han er også en av to bak bloggen Living the brand hvor også hans samboer, og for oss i konferansesammenheng et velkjent fjes, Ingvild Moen, er en sterk bidragsyter. Under Kjøpesenterkonferansen holder han del to av den spennende workshopen: Hvordan bruke mobilapper til å skape effektivt innhold i sosiale medier. Her får du verdifulle tips og smarte triks til foto- og videoproduksjon med mobilen.

Gøril Halvorsen forteller at nå er påmeldingen åpnet både på messen og for vanlige deltakere, og at interessen allerede er stor.


Olav Mellingsæter er en rutinert rådgiver og produsent innen digital markedsføring.