Du er her

Zalando på norsk

Europas største netthandel for sko og mote fortsetter sin ekspansjon med lanseringen av Zalando.no.
Av Kjedemagasinet
Publisert 28.08.2013 10:21

Etter suksessfulle lanseringer i Sverige, Danmark og Finland er selskapet nå tilstede i hele Skandinavia.

Sko- og moteglade nordmenn kan dermed velge de siste trendene fra et omfattende utvalg av dame, herre- og barneprodukter, hvor sko, klær, accessoirer og sportsprodukter utgjør mesteparten av utvalget. Norske kunder får nå også fordelen av Zalandos sterke fokus på service, som blant annet innebærer gratis frakt- og retur, gratis kundeservicetelefon, samt 30-dagers åpent kjøp. På kun to år har Zalando oppnådd en merkevaregjenkjennelse på 95 prosent i det tyske markedet, og er i dag det nest mest populære merket, kun slått av Volkswagen. Zalando.no vil bli drevet av en norskspråklig avdeling som er basert i selskapets hovedkvarter i Berlin.

- Etter å ha lansert Zalando med stor suksess i en rekke Europeiske land, ser vi nå frem til å benytte vår kundeservice og moteekspertise for å vinne det norske markedet, sier Robert Gentz, en av Zalandos administrerende direktører.

Nøkkelord