Ambiente: "2020 looks good"

7. -11 februar arrangeres Ambiente i Frankfurt. 4.460 utstillere fra 90 land vil stille ut sine produkter.

Publisert

Ambiente arrangeres årlig i Frankfurt og er verdens største messe på forbruksvarer innenfor living, dining og giving. Messe Frankfurt melder om en positiv stemning, og har valgt å ha "2020 looks good" som motto for årets messe.

Tre norske selskaper er blant utstillerne: Figgjo (hall 6.0), Wik & Walsøe (hall 4.0) og Heymat (hall 8.0).

Innen Living melder Ambiente at skandinavisk design i stor grad påvirker interiørdesign og livsstil. Norman Copenhagen gjør i 2020 comeback på messen og vil ha stand i hall 8.0. Siden 1999 har selskapet påvirket bransjen, ikke minst på bærekraft.

Også på Giving finner man skandinaviske utstillere, blant annet finske Lovi.

Dining har store proporsjoner og vil fylle hele 16 hallnivåer med 2.100 utstillere.

Ambiente fortsetter sin satsing på HoReCa. Allerede i sommer var det avsatte arealet fullbooket.

Powered by Labrador CMS