Aron Walldén og Inge Andresen er ansatt i Ateles.
Aron Walldén og Inge Andresen er ansatt i Ateles.

Ateles ansetter to

Ateles styrker organisasjonen i Norge med to erfarne eCom-ressurser.

Publisert

Ateles vokser i det norske markedet og styrker teamet med en Client Success Manager og en prosjektleder på Oslo-kontoret:

Aron Walldén, Client Success Manager Oslo

Walldén har jobbet med e-handel siden 2013, de siste fire årene som e-handelssjef for Dressmann.com & Voltfashion.com i Varner Group. Der ledet han teamet som hadde ansvaret for vekst, utvikling og drift av nettbutikkene.

Walldén er vet godt hva som kreves for å skape rask vekst på nettet og har bred erfaring med store omnichannel-implementeringer på tvers av organisasjonen.

På Ateles vil hans hovedfokus være optimalisering og videreutvikling av nye og eksisterende kunder. Til å backe seg har han Ateles avdeling for CBO (Continous Business Optimization) som har ansvaret for videreutvikling, SEO/SEM/CRO/UX og UI.

– Jeg ser frem til å være en del av et sterkt kompetansemiljø, der kunde, utvikling og vekst er i fokus. Jeg håper å kunne bidra med min erfaring fra detaljhandel og E-com for å skape verdier på alle nivåer, sier Aron Walldén.

Inge Andresen, prosjektleder, Oslo.

Andresen tar rollen som prosjektleder på det norske kontoret og har mange års erfaring innen digital forretningsutvikling både i linjeorganisasjon og prosjekt. De siste fem årene har Inge jobbet som produkteier for coop.no med hovedfokus på dagligvarekjeder og "master brand".

Andresen vil også kunne dra stor nytte av sin erfaring fra tiden som digital sjef for Raise Gruppen AS (Nikita Hair) og e-handelssjef for Stena Line og NetCom (Telia).

Inges erfaring fra grensesnittet mellom forretnings- og utviklingsmiljø passer perfekt for tjenesten, han er overbevist om at god kommunikasjon og klare mål er nøkkelfaktorer for suksess.

– Etter mange fine år på kundesiden, ser jeg frem til å være en del av Ateles-teamet og sammen skape digitale kundeopplevelser i verdensklasse for våre kunder, sier, Inge Andresen.

Sverre Øier, Country Manager, kommenterer:

– Hos Ateles skal vi både være en teknisk partner og en forretningsmessig rådgiver for våre kunder. Vi får mye skryt av våre tekniske ferdigheter og har alltid ligget i front på dette området. Det har derfor vært et tydelig mål å ansette de beste vi kunne finne fra kundesiden denne gangen, de som har bred og lang erfaring fra landets største og ledende selskaper innen digital handel. Interessen for stillingene har vært over all forventning og vi er henrykt over å ha fått muligheten til å velge kandidater på øverste hylle. (Pressemelding)