Halvparten i Gen Z foretrekker å bruke Augmented Reality (AR) til å prøve klær virtuelt.
Halvparten i Gen Z foretrekker å bruke Augmented Reality (AR) til å prøve klær virtuelt.

Gen Z vil heller prøve klær virtuelt enn å gå i butikken

En fersk global undersøkelse med 20.000 respondenter fra Foresight Factory, utgitt i samarbeid med Snap, avslører at AR og avansert teknologi - der forbrukeren kan prøve klær virtuelt - vil være viktig for å gjøre netthandelen mer bærekraftig.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS