- Bærekraftige tiltak blir ofte sett på som noe som koster penger og må prioriteres på bekostning av overskudd, men etter vårt syn kommer det alle parter til gode, sier Adelina Voci, visedirektør i Biltema Sverige.
- Bærekraftige tiltak blir ofte sett på som noe som koster penger og må prioriteres på bekostning av overskudd, men etter vårt syn kommer det alle parter til gode, sier Adelina Voci, visedirektør i Biltema Sverige.

Bærekraft: Stiller krav til leverandører og bruker tog

Biltema legger for første gang fram en strategi for bærekraft. Strategien stiller krav til alt fra produsenter og leverandører, til varetransport og bygging av varehus.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS