–Kjøp & Hent ga oss en skikkelig boost
En halv million kunder har benyttet Biltemas Kjøp & Hent-løsning i Norden.
Biltema konstaterer at tjenesten Kjøp&Hent er blitt vellykket med over 500.000 bestillinger til varehusene i Norden.
– Da myndighetenes innstramminger kom i mars, var vi svært glade for at vi akkurat hadde lansert den nettbaserte Kjøp&Hent-tjenesten i alle våre varehus,, sier Dag Bergby, adm. dir. i Biltema Norge, i en pressemelding.
– Kjøp&Hent banet vei for at vi med enkle grep, og som første kjede i Norge, kunne tilby en drive-in løsning for våre kunder som av ulike årsaker ikke kunne gå inn i varehusene. Varene ble bestilt på nett, og ble levert rett til bilen utenfor varehuset. Drive-in tilbudet ga en skikkelig boost til Kjøp&Hent med over 125.000 bestillinger til varehusene i Norge
– Vi vil opprettholde Drive-in tilbudet så lenge det er behov, samtidig som vi jobber med å utvikle Kjøp&Hent tjenesten, for å gjøre den enda bedre. Vi hører på våre kunder og målet vårt er å møte deres behov og forventninger, ved å kunne tilby en enda bedre handleopplevelse. Den digitale tilstedeværelsen er en viktig del av dette, og vi er stolte over å ha tatt en sterk posisjon som netthandelsbedrift på kort tid.
– 2020 har vært et uforutsigbart år, men vi har gjort alt vi har kunnet for å tilpasse oss og gjøre det beste ut av situasjonen for både kunder og ansatte. Det er derfor gledelig at 2020 ser ut til å bli et av våre mest suksessrike år, avslutter Dag Bergby.