Lindex i samarbeid med Boozt

Lindex fortsetter den digitale satsningen og samarbeider nå med Boozt. Som et første skritt er et utvalg av Lindex-barneklær tilgjengelige på Boozt.com.

Publisert

– Boozt er en stor e-handelaktør i det nordiske markedet og har en lojal kundebase. Vi ser frem til samarbeidet og det å tilby Lindex’ barneklær til både eksisterende og nye kunder på Boozt.com, sier Sophie Ready, Digital Partnership Manager hos Lindex.

Gjennom det nye samarbeidet med Boozt fortsetter Lindex å styrke posisjonen sin som en global merkevare. Satsningen og videreutviklingen av sortimentet på nett og den digitale virksomheten for å forbedre kundeopplevelsen er en viktig del av moteselskapets vei fremover.

– Vi er svært glade for å kunne tilby Lindex-barneklær til våre kunder. Lindex er en sterk svensk merkevare som utfyller merkevareporteføljen vår og styrker barnekategorien på Boozt.com, sier Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer i Boozt.

Powered by Labrador CMS