Komplett gir leveransealternativ
Komplett øker leveransetilbudet, og signerte nylig avtale med Bring om leveranser i Norge. Avtalen gir kundene valget mellom leveranser fra Bring eller PostNord.
– Kundene ønsker valgfrihet over egen leveranse, og kundevennlige leveransealternativer er avgjørende for alle som driver med netthandel, sier Live Haukvik, daglig leder for Komplett. I tillegg gjør avtalen oss bedre rustet til å ta unna det økende volumet i antall pakker.
Kundene kan velge leverandør
Komplets kunder kan nå velge leveranser fra de to største transportørene i Norge, PostNord og Bring. Det betyr blant annet flere, tilgjengelige hentepunkter.
– Både PostNord og Bring utvikler stadig bedre og nye leveransealternativer. Det kommer til å skje mye innenfor hjemleveranse med pose på døren og leveranse innenfor døren. Det vil forenkle netthandelsopplevelsen ytterligere, sier Live Haukvik.
‘Retur via egen postkasse’
– Et helt nytt tilbud som kommer på sikt er ‘retur via egen postkasse’. Varer som kundene ikke ønsker å beholde blir hentet av postmannen. Det vil gjøre returopplevelsen like enkel som kjøpsprossen, avslutter hun.