Fargerike åpner på Alexander Kiellands plass
Skal fargelegge Oslo.
– Vi har lenge ønsket å etablere en butikk til i Oslo, og endelig har vi klart å finne egnede lokaler. Dette er mer enn 300 kvadratmeter ren inspirasjon. Den unike befolkningssammensetningen i området gjør at vi tror denne butikken blir en stjerne i Fargerike-familien, sier Stine Solheim, kjededirektør i Fargerike, i en pressemelding
Mange fargerike personligheter
Marianne Hagstrøm, som tidligere har drevet Fargerikebutikk på Rykkinn gleder seg til å åpne butikken på Alexander Kiellands plass.
– Folk her i området er nok noen knepp mer fargerike enn andre. Her finner man mye kreativitet og mange fargerike personligheter. Vi skal hjelpe folk med å dyrke sin egenart gjennom farger, mønstre og design, sier Hagstrøm.
Interiøreksperter med hjemmebesøk
Hun legger til at folk har rett til å stille å krav til fagfolk.
– Vi tilbyr en rekke tjenester og har blant annet lang erfaring som interiøreksperter med hjemmebesøk. Vi kan komme hjem til kunden og hjelpe med oppmåling og montering av f. eks. solskjerming, men vi har også totale innredningsprosjekter hvor vi hjelper kundene med alt fra fargepalett til valg av de riktige gulvene, sier hun og understreker:
– Kvalitetsbevisste og kreative kunder krever det ypperste av fagkunnskap og estetisk sans. Vi har kunnskapen og er best på service.
113 butikker
Med åpningen på Alexander Kiellands plass har Fargerike totalt 113 butikker rundt om i landet, og er godt skodd for å hjelpe enhver med å skape et trivelig hjem.
– Den siste natten før åpning kverner hodet fælt. Har vi husket alt? Gulv, tapet, maling, tekstiler og interiørvarer. Det er jo mye å holde styr på. Nå gleder jeg meg bare over å endelig være i gang. Når man arbeider med farger blir man veldig godt kjent både med kundenes personlighet og hvordan de bor. Det er hyggelig, sier Hagstrøm.
(Pressemelding)
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her