Stinn brakke da JYSK Haugesund reåpnet. (Foto: JYSK)

JYSK Haugesund reåpnet som XL

Nylig var det duket for reåpning av JYSK Haugesund. Butikken er blitt oppdatert til siste konsept, og lokalene var også økt til XL-størrelse.

Publisert

– JYSK Haugesund er, sammen med JYSK Bodø, innlemmet i kjedens XL-konsept – ekstra store butikker med ekstra stort utvalg, opplyser distriktssjef Thomas Nilsson til Retailmagasinet.

– Haugesund er et viktig område for kjeden, en god befolkningsstørrelse og et stort omland er ideelt for JYSK. Handelsmønsteret til kundene er under endring og JYSK vil i økende grad legge vekt på tilstedeværelse og service; JYSK Haugesund XL er sånn sett morgendagens konsept for JYSK.

Med XL-konseptet er JYSK blitt en fullverdig møbelbutikk.

Rekorden slått

Rekorder ble slått under åpningenshelgen for JYSK Haugesund. – ‘The proof is in the pudding’, sier det engelske ordtake. Nettopp dette ble understreket da butikken opplevde møbel-, madrass- og interiørhungrige haugesundere.

– Gode tilbud, en fantastisk butikk og glade, engasjerte medarbeidere møtte kundene ved reåpningen. Mang en haugesunder kommer til å sove godt på sin nye JYSK-seng, sitte godt i sin nye JYSK-sofa og så videre, sier salgs- og markedssjef Are Bjøntegaard, og legge til:

– Veksten som vi nå opplever i møbel- og interiørmarkedet er ganske unik. Folk har for alvor skjønt at JYSK har gjort vesentlige fremskritt med hensyn til kvalitet og serviceytelser. Ingen andre i møbel- og interiørmarkedet kan skilte med tilsvarende returordninger, priser og leveringshurtighet som det vi kan i JYSK.

– Distriktssjef Thomas Nilsson, butikksjef Kim Viktor Pettersen og resten av teamet rundt JYSK Haugesund har all grunn til å være stolte av både butikken og åpningssalget. Nå gleder vi oss til å se hvordan butikken møter hverdagen og har stor tro på at videre vekst er mulig innenfor de nye rammene.

Senger og sengetøy er like viktig som det alltid har vært for JYSK.

Hurtigste Click & Collect

JYSK Norge har i dag 97 butikker i Norge og er den kjeden i Norge som kan vise til størst vekst i foregående år. – Et kontinuerlig fokus på effektiv varehandel har gitt kjeden markedets hurtigste Click & Collect-ordning med en garantert plukke- og forberedelsestid på 60 minutter og har gjort kjeden i stand til å fortsette å gi kundene markedets beste handleopplevelse og pris, fremholder Thomas Nilsson.

Powered by Labrador CMS