Nytt Mulberry-konsept i Oslo
Det britiske luksusmerket Mulberry åpnet ny butikk i Oslo 8. august i samarbeid med Group 88.
Dette er den første butikken I Skandinavia som viser Mulberrys nye butikkonsept. Det er utviklet av Johnny Coca og interiørdesigner Faye Toogood, som henter inspirasjon fra britisk natur kombinert med kraftfulle arkitetoniske former.
Her presenteres hele Mulberrys produktunivers: klær, sko, de ikoniske veskene og andre accessories.
Butikken markerer et viktig skritt i merkets internasjonale utviklingsstrategi, med åpning av nye butikker I nøkkelregioner parallelt med utvikling av digitale omnikanal-plattformer.
– Jeg er godt fornøyd med å få åpnet den nye butikken i Oslo sammen med vår langsiktige partner Group 88. Butikken er den første i Skandinavia som viser vårt nye konsept og vil gjøre oss i stand til å fortsette vår internasjonale omnikanal- og direkte til kunde-strategi for å videreutvikle Mulberry som et globalt luksusmerke, sier CEO Thierry Andretta i en pressemelding.