Jysk fortsetter utrullingen av nytt butikkonsept

I dag gjenåpner Jysk Gjøvik i helt nytt design. Jysk Norge lanserte tidligere i år butikkonsept 3.0, en handleopplevelse som er skreddersydd for morgendagens møbel- og interiørkunde. Butikkene har inspirasjonsområder, og plasseringen av produkter er sammenfallende med inspirasjon, idéer og kreasjon.

Publisert

I dag gjenåpner Jysk Gjøvik i helt nytt design. Butikken har gjennomgått en konseptoppgradering og fremstår nå lysere, luftigere og mer moderne enn noen gang tidligere.

– Butikkens layout og design fører JYSK over i et mer moderne uttrykk. Vi har sett at konsept 3.0 leverer bedre kundeopplevelser og ikke minst omsetningsvekst i forhold til tidligere konsepter – nettopp av den grunn gjør vi oppdateringen av JYSK Gjøvik. Det er ikke uten grunn at akkurat Jysk Gjøvik står for tur i oppgraderingsrekken – Gjøvik har i lang tid vært et vekstområdet og den sentrale plasseringen ved Mjøsa gjør området svært attraktivt. Gjøvik kjennetegnes av «Den Hvite Svane», Skibladner, men kan nå, etter åpningen av JYSK Gjøvik også skilte med «Den Hvite Gåsa», et element i Jysks logo sier Martina Pohjanen, Country Manager i Jysk Norge.

Hun legger til:

– Vi forventer, som et ledd i oppgraderingen, en vesentlig omsetningsvekst for butikken. Kundegrunnlaget er stabilt voksende og den typiske kunden i butikken setter stor pris på inspirasjonsområder og god vareeksponering.

Jysk har fra tidligere oppgradert fire butikker til det nye konseptet, som alle er blitt godt motttt av kunder og andre involverte. De oppgraderte butikkene er Ålesund, Holmen, Bodø og Tromsø.

Martina Pohjanen er Country Manager i Jysk Norge.
Powered by Labrador CMS