 
        Fornebu S valgte Fuel reklamebyrå
Fornebu S valgte Fuel etter en byråkonkurranse, melder Kampanje.
- Et byrå med bred kunnskap rundt både konsept, design og produksjon og som klarer å håndtere både store og små utfordringer fra markedsavdelingen vår, uttalte Fornebu S' destinasjonssjef Jim Thorshaug Rengård til Kampanje.
Fuel er i vekst og jakter på to nye medarbeidere.
Flere retailnotiser
- 
                    
                        
                        Sterkt resultat for Amazon – aksjen til værs
- 
                    
                        
                        Sikkerhetsfeil i to av tre produkter fra Temu og Shein
- 
                    
                        
                        Amazon nedbemanner kraftig
- 
                    
                        
                        Forbudt å reklamere for usunn mat og drikke mot barn
- 
                    
                        
                        Apple troner fortsatt på merketoppen
- 
                    
                        
                        Matprisene stiger – overskuddet øker
- 
                    
                        
                        Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
- 
                    
                        
                        Matprisene falt med 1,2 prosent i september
- 
                    
                        
                        Forsiktig prisvekst i september
- 
                    
                        
                        Den norske brilleprodusenten Kaibosh er konkurs
- 
                    
                        
                        Kjøttimporten opp 50 prosent så langt i år
- 
                    
                        
                        Dropper forbud mot forskjeller i innkjøpspriser
- 
                    
                        
                        Nei til søndagsåpent for cruiseturister i Måløy
- 
                    
                        
                        Shein åpner sine første fysiske butikker
- 
                    
                        
                        100% Trumf-bonus på «ikke helt perfekte» grønnsaker og frukt i SPAR
- 
                    
                        
                        Alibaba og Nvidia inngår samarbeid
- 
                    
                        
                        Liten oppgang i detaljhandelen
- 
                    
                        
                        Fretex i krise – innsamlingsbokser i fare
- 
                    
                        
                        Bubs popper opp i New York City
- 
                    
                        
                        DHL Express Norge øker prisene
 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        