Sjøsiden i Horten forbedrer butikkmiksen
Sjøsiden i Horten får inn Normal og Feel som nye butikkonsepter, mens Kid, Nille og Cubus flytter internt til nye lokaler på senteret.
– Fornøyde kunder er det viktigste for oss. På Sjøsiden skal kundene få spennende butikkonsepter, mens vi fortsetter jobben med å utvikle et attraktivt senter. Vi skal være en møteplass hvor opplevelser og handel går hånd i hånd, sier Mette Kiilerich, senterleder på Sjøsiden senter.
Nye butikker i høst
Normal åpnet på Sjøsiden i juni, mens interiørkonseptet Feel flytter inn på senteret 9. september. Begge er nye aktører i Horten.
Kid flytter inn i nye lokaler på senteret. 16. september åpner den nye Kid-butikken på 500 kvadratmeter. Nille overtar de gamle lokalene til Kid, og vil bygge en splitter ny butikk som åpner i løpet av høsten. Cubus utvider eksisterende butikk, og får større, moderne lokaler på senteret.
God butikkmiks
Over én million mennesker besøker Sjøsiden hvert år, og senteret teller 33 butikker. Sjøsiden er et senter som er bevisst sin tilhørighet i Horten sentrum, og som jobber for å utvikle hele sentrum og ikke bare senteret.
– Nå får vi en god butikkmiks på senteret, som jeg håper kundene synes er spennende. Jeg håper folk i Horten setter pris på den jobben vi gjør med hele tiden å fornye oss og tilpasse oss kundenes behov. Sammen med tilbudet av spisesteder i Horten sentrum, skal Sjøsiden bidra til å skape gode møteplasser og spennende handleopplevelser for de som bor her, sier Kiilerich. (Pressemelding)