Clas Ohlson lanserer jubileumsnettside
I år fyller Clas Ohlson 100 år og lanserer en egen nettside for å hedre sin egen kulturarv; clasohlson100.com.
Nettstedet vil være fylt til randen med historier, bilder og faka om utviklingen av et av Sveriges mest populøre selskaper, skriver Clas Ohlson i en pressemelding.
På nettsiden finner du nesten alle katalogene fra de siste 100 årene – for første gang samlet å ett sted i digitalt format.
Av annet unikt materiale finner man tegninger av Clas Ohlson, oppfinneren og gründeren selv, og historier fra folk som har vørt med på vekstreisen.
– Det som ble grunnlagt som en postordrevirksomhet i Insjön i Sverige for 100 år siden er i dag en stor retailaktør med neten 5.000 ansate og virksomhet i seks land. Man blir ikke 100 år ved en tilfeldighet. Det har alltid vært stort engasjement, varme og hengivenhet i selskapet som har ført til suksessen. Clasohlson100.com er en måte å anerkjenne både store og små hendelser på denne reisen, sier Sara Kraft Westrell, Director of Information and Investor Relations i Clas Ohlson, ifølge pressemeldingen.
Clas Ohlsons kunder vil snart legge merke til at 2018 er et spesielt år i selskapets historie. Gjennom hele året vil kundene få unike tilbud ved ulike anledninger.
Clasohlson100.com er utviklet i samarbeid med Centrum for Næringslivshistoria.
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her