I dag lanserer Clas Ohlson kundeklubben Club Clas i Norge.
I dag lanserer Clas Ohlson kundeklubben Club Clas i Norge.

Club Clas lanseres i Norge

Clas Ohlson lanserer i dag kundeklubben Club Clas i Norge.

Publisert

I medlemskapet inngår tilbud på utvalgte produkter og kategorier, rabatt på verktøyleie, digitale kvitteringer, kjøpshistorikk, samt tilgang til panteordning for blekkpatroner. Medlemmer får også eget medlemsmagasin 2-3 ganger i året.

Stine Trygg-Hauger
Stine Trygg-Hauger

Administrerende direktør i Clas Ohlson Norge og CCO, Stine Trygg-Hauger, er glad for å ta nye steg i Clas Ohlson's langsiktige strategi.

- Lanseringen av Club Clas markerer neste steg i vår strategi for lønnsom tilvekst, der styrken i vårt relevante kundetilbud og vår store lojale kundebase spiller en viktig rolle.

Club Clas ble lansert i Sverige i 2013 og har i dag en kundebase på 2,8 millioner medlemmer i Sverige og Finland.

- Gjennom Club Clas i Sverige har vi opparbeidet oss god kunnskap og innsikt i hva kundene ønsker og forventer av en lojalitetsklubb. Vi er derfor stolte over å kunne tilby våre mest lojale norske kunder en kundeklubb basert på kundenes ønsker og behov.