Med den nye identiteten blir skal Clas Ohlson bli mer synlige. Det skal bli lett å kjenne igjen et Clas Ohlson-produkt eller en Clas Ohlson-butikk.
Med den nye identiteten blir skal Clas Ohlson bli mer synlige. Det skal bli lett å kjenne igjen et Clas Ohlson-produkt eller en Clas Ohlson-butikk.

Kjeden med ny visuell identitet: Enkelhet og tydelighet

I dag lanseres Clas Ohlsons nye visuelle identitet med nye farger og grafiske elementer, som har en tydelig kobling til selskapets historie. Den visuelle identiteten et viktig steg i Clas Ohlsons endringsreise.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS