Foto: ntb Coca Cola med ny plattform for merkevaren Redaksjonen i Retailmagasinet Publisert 05.10.2021 - 12:41 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 2025,-(herav mva kr 225) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 2025,-(herav mva kr 225) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1600,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1600,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ real magic coca-cola nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
NetOnNet vokser i både Sverige og Norge – har åpnet i Södertälje, kommer snart til Bergen og Trondheim
SeeYou ble kjøpt opp av Dive Group – har fått bedre kundeinnsikt på tvers av markeder og landegrenser
Forbrukertilsynet vil kontrollere at reglene om salgsmarkedsføring følges under Black Friday, Cyber Monday og Singles Day